Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Μουσικό ή όχι;

Για να δούμε που θα πάει αυτό το blog... Μια αρχική σκέψη ήταν να ξεκινήσω μια μουσική σελίδα, με σχόλια-κριτικές-ενημερώσεις γύρω από μουσικά θέματα. Το φανταζόμουν ακόμα και σαν υποκατάστατο μουσικής ραδιοφωνικής εκπομπής (αλλά χωρίς ραδιόφωνο). Μετά ήρθε το G+ όπου και πάλι αρκετές από τις αναρτήσεις μου ήταν μουσικού περιεχομένου, με ή χωρίς σχόλια, ενώ ταυτόχρονα έκανα μικρά σχόλια σε μουσικές αναρτήσεις άλλων.
Τελικά το plus μου εξελίχθηκε σε μουσικό-καλλιτεχνικό, με αρκετές πλέον παρουσιάσεις, σχόλια, κριτικές. Όπως έγραψα στο εισαγωγικό μου σημείωμα εδώ, το blog δημιουργήθηκε σαν φυσική συνέχεια του G+, όμως ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν αυτό θα είναι τελικά ένα μουσικό (ή γενικότερα καλλιτεχνικό) κανάλι.

Από την άλλη, σκεφτόμουν πως πάντα ήθελα να γράφω. Γενικώς. Δεν βοηθάει όμως η ...έλλειψη λογοτεχνικής φλέβας, αν και το πνεύμα πρόθυμο! Φταίει ίσως και ο τρόπος που μαθαίναμε να γράφουμε στο σχολείο: αναφέρομαι στο μάθημα της έκθεσης και τον μη ελκυστικό τρόπο με τον οποίο διδασκόταν (κάτι που ίσχυε, τα χρόνια που πηγαίναμε εμείς σχολείο, για σχεδόν όλα τα μαθήματα). Επομένως, δεν βλέπω ούτε προς το λογοτεχνικό να πηγαίνει αυτό το ιστολόγιο.

Εγώ απλά θα γράφω. Έτσι, χωρίς ύφος, λίγο αυθόρμητα και σχεδόν ακατέργαστα. Θα γράφω για μουσική. Θα γράφω για παραστάσεις που παρακολούθησα. Ίσως και για κάποιες ταινίες. Δεν θα το χαρακτηρίσω μουσικό ή καλλιτεχνικό το ιστολόγιο αυτό. Που θα βγάλει τελικά; Θα το δείξει η συνέχεια. Θα το αφήσω να προχωρήσει έτσι, χωρίς ετικέτα, και κάποια στιγμή "Ο Καλός Γιός" θα βρει μόνος το δρόμο του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου