Παρασκευή 14 Ιουνίου 2024

Και πάλι στις επάλξεις...

 Πέρασαν ακριβώς δυόμιση χρόνια από την τελευταία ανάρτηση, όπου το ιστολόγιό μου έπεσε σε παρατεταμένη χειμερία νάρκη (ναι, οκ, ήταν Δεκέμβρης, αλλά από τότε πέρασαν τρεις χειμώνες και δύο καλοκαίρια!). Εδώ και αρκετό καιρό, από τον τελευταίο χειμώνα, σκεφτόμουν να το επανενεργοποιήσω, χωρίς όμως να έχω στο μυαλό μου τι θα ήθελα να γράψω σαν "πρώτη" ανάρτηση. Η αλήθεια είναι ότι από το χειμώνα του '24, αν και είχα πλέον περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για τα μέχρι τότε χόμπι μου, ξαφνικά απέκτησα και νέο, οπότε η σκέψη του γραψίματος πέρασε και πάλι σε δεύτερη μοίρα, παρότι υπήρχε ήδη μισογραμμένο κάποιο κείμενο και οι σχετικές φωτογραφίες.

Αφορμή για την απόφασή μου να συνεχίσω στάθηκε η παρακολούθηση, πρόσφατα, ενός ροκ φεστιβάλ, και η παραίνεση ενός φίλου να γράψω κάτι γι' αυτό και να το στείλω σαν ανταπόκριση στο δικό του ιστολόγιο. Στην αρχή αρνήθηκα ευγενικά και τον παρακάλεσα να μη με "μπλέξει με τέτοια"! Τα τρία από τα τέσσερα ονόματα που εμφανίστηκαν δεν τα γνώριζα καν ούτε δισκογραφικά, ούτε φυσικά είχα δει ποτέ κάποιες εμφανίσεις τους, ζωντανά ή από βίντεο, ώστε να έχω μια πρώτη εικόνα τι θα έπρεπε να περιμένω να ακούσω και να δω. Όμως όλη την επόμενη μέρα με έτρωγε η ιδέα, βοηθούντος και του γεγονότος ότι η πρώτη μέρα του φεστιβάλ αποδείχθηκε εξαιρετική, πέρασα τέλεια και το καταδιασκέδασα, οπότε, ναι, σίγουρα κάτι θα είχα να γράψω γι' αυτό που έζησα!

Αυτά έγιναν από Κυριακή βράδυ (που ήταν το λάιβ) μέχρι Δευτέρα βράδυ. Τρίτη πρωί "ξεσκονίζω" το πληκτρολόγιο και βάζω μπρος. Είχα και οπτικό υλικό έτοιμο. Το μεσημέρι του στέλνω: "Ξεκίνησα... το γράφω ήδη!". Τετάρτη βράδυ του το στέλνω, Πέμπτη το ανεβάζει εδώ, στο ιστολόγιό του

Αυτή την ανασκόπηση/ανταπόκριση λοιπόν θα ανεβάσω, σε δεύτερη δημοσίευση, και στο δικό μου πλέον ιστολόγιο, και με αυτή θα ξεκινήσει, πιστεύω, ο δέυτερος κύκλος του "Καλού Γιού"!

Μείνετα συντονισμένοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου